Arctona Buda

"Állítsuk meg az időt"

Figyelem!

2018 február
kezdő tanfolyamra várom jelentkezését.


A tanfolyami helyeket a jelentkezések sorrendjében biztosítom.

Az órák időpontjai:
kedden és csütörtökön
18-19h.-ig.
( 2x egy héten)
A tanfolyam időtartama:
16 alkalom
(kb. 2 hónap)

tanfolyam információhoz
katt. ide

Login Form

AVON a szépségipar és a nők...

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Szépségipar és a nők - Avagy az ibolya parfüm élete a társadalomban

Az Avon tanácsadónők munkája érdekes és színes - gondoljunk csak a rúzsok vagy lakkok széles színskálájára -, beszélgetnek, érdeklődnek, ajánlanak, illatmintákat szagoltatnak.

Másfél százada kezdődött...

Az Avon története 150 évvel ezelőtt kezdődött, mikor David Hall McConnell utazó könyvügynök önálló vállalkozásba kezdett saját parfümjeivel. Észrevette, hogy a női vásárlókat jobban érdeklik az ajándék parfümminták, mint a könyvek, de azt is megfigyelte, hogy sok nő küzd anyagi gondokkal a hó végére. Az ötletember ezekben a nőkben meglátta a lehetőséget: az Avon első tanácsadónője P.F.E. Albee kétgyermekes, ötvenéves háztartásbeli lett "általános ügynök" megjelöléssel. Az akkor még California Perfume Companyként ismert vállalkozás első terméke a Little Dot parfümcsomag volt liliom, ibolya, napraforgó, fehér rózsa és jácint illatokkal.

Az évek nem múltak el nyomtalanul a cég életében sem: egyebek mellett 1897-ben megépült a cég első laboratóriuma, megjelent az első színes katalógus, bőrápolási termékekkel gazdagodott a kínálat, az eladás pedig 1932-ben, a gazdasági világválság közepette 70 százalékkal megugrott. Megjelent az Avon embléma, amelyet Anne Hathaway - William Shakespeare felesége - házának képével illusztráltak, míg maga a név az író születési helyére utal.

A CPC-t 1939-ben nevezték át Avon Products részvénytársasággá.

David McConnell vállalkozása és ötlete nők ezreinek életét könnyítette meg. Az ipari forradalom Amerikájában ugyanis a nők nem válogathattak a különféle vonzó munkalehetőségek között: végezhettek mezőgazdasági munkát, szolgálhattak mások háztartásában vagy a gyárakban, mindezt a férfiak fizetésének kis hányadáért. Az Avon alapítója azonban lehetőséget biztosított nekik, hogy saját üzleti vállalkozásba kezdjenek a közvetlen értékesítésen keresztül. Nem véletlen, hogy a tanácsadók száma az első 13 év alatt elérte az ötezret, 1957-ben a százezret, 1978-ban a milliót, 2009-ben pedig már a hatmilliomodik képviselő csatlakozott a hálózathoz.

Az Avon-termékek megjelentek a világ minden táján, egyebek mellett Mexikóban, Ausztráliában, Japánban, a Fülöp-szigeteken, Új-Zélandon, Hondurasban, Szaúd-Arábiában, Bulgáriában és Szlovéniában, de nyitott a cég Bolívia, Oroszország, Panama, Ecuador és Egyiptom felé is.

Rózsaszín próbababák

A szépségipari vállalat a nők mellé állt 150 évvel ezelőtt, napjainkban pedig a nőket érintő súlyos problémákra hívja fel a figyelmet.

Az 1955-ben bejegyzett Avon a Nőkért Alapítvány 2010-ig több mint 800 millió dollárral segítette 50 ország különböző, nőket érintő programjait. Az első mellrákellenes gyaloglást 1998-ban rendezték, a családon belüli erőszak elleni programot 2004-ben indították el Mondj Nemet az Erőszakra elnevezéssel. Februárban egymillió dolláros adományalapot hozott létre a cég az erőszak áldozatául esett nők, anyák és gyermekeik számára létesült anyaotthonok megsegítésére, a világszerte 16 városon átívelő Believe (Hinni) világturné pedig a helyi civil szervezetek működését támogatja.

Magyarországon a Nőkért az erőszak ellen kampánysorozat részeként a Művészetekkel a magabiztosságért és önérvényesítésért elnevezésű kezdeményezést, illetve a családon belüli erőszak témájával foglalkozó, fiatalok számára tervezett novellapályázatot támogatja a cég. A mellrák elleni küzdelem Magyarországon 1998-ban indult a rózsaszín szalagot ábrázoló kitűzők árusításával, a program - amelynek munkáját helyi civil szervezetek segítik - oktató kampányokban, diagnosztikai berendezések adományozásában és az évente ismétlődő figyelemfelhívó séták szervezésében is megtestesül.

Legutóbb rózsaszín próbababákkal kampányoltak Budapesten a mellrák ellen, hogy ráirányítsák a figyelmet a megelőzés és a szűrővizsgálatok fontosságára.

Vajon árulnak még 2011-ben is ibolya illatú parfümöt?

AVON célja

Azzá a vállalattá válni, amely legjobban megérti, és kielégíti a a nők termékekre, kiszolgálásra és önmegvalósításra való igényeit - világszerte.

AVON ALAPÉRTÉKEI

BIZALOM:

Eszközöket szeretnénk ahhoz, hogy olyan környezetben éljünk és dolgozzunk, ahol nyílt a kommunikáció - ahol az emberek szabadon vállalnak kockázatot és közlik véleményüket, valamint úgy mondják meg az igazságot, ahogyan látják. Ha bízol abban, hogy az emberek a helyes dolgot teszik - és ők megértik az alapul szolgáló érvelést és filozófiát - nem fognak csalódást okozni

TISZTELET:

Segít a különbségek értékelésében, abban, hogy az egyes személyeket egyéni képességeik szerint becsüljük. A tisztelet hozzásegít ahhoz, hogy az egyes emberből teljes mértékben kihozzuk képességeit.

HIT:

Ez teszi képessé a tagokat arra, hogy felelősséget vállaljanak, és hogy a lehető legjobbak lehessenek. Ha hiszel valakiben és ezt meg is mutatod, az a személy hegyeket fog megmozgatni, hogy bebizonyítsa, igazad van.

ALÁZATOSSÁG:

Ez egyszerűen azt jelenti, hogy nincs mindig igazad - nem tudod mindenre a választ - és ennek tudatában is vagy. Nem vagy kevésbé emberi, mint az érted dolgozó emberek, és nem félsz segítséget kérni.

TISZTESSÉG:

Ez kell, hogy fémjelezzen minden Avon tagot. Azzal, hogy a legmagasabb etikai szabályokat tűzzük ki és tartjuk be és helyesen cselekszünk, a gondosság feladatát teljesítjük... nemcsak képviselőink és az általunk kiszolgált közösségek ügyfelei számára, hanem a magunk és kollegáink számára is.

AVON jővőképe:

Az Avon Magyarországot új magaslatokba emelve a tehetséggondozás, az üzleti megoldások és a követendő legjobb példák középpontjává tesszük a fenntartható és nyereséges növekedés érdekében.

LEGYEN EGÉSZSÉGESEN SZEBB A HOLNAP:

A szépség természetes forrása az egészség, ezért az AVON számára a nők egészsége ugyanolyan fontos, mint a szépségük.

A vállalat ebben a szellemben kötelezte el magát az emlőrák elleni küzdelem mellett.
A mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, ám a vizsgálati technika és a kezelési lehetőségek gyors ütemű fejlődése lehetővé teszi az időben felfedezett megbetegedések túlnyomó részének gyógyítását.

A világ vezető kozmetikai vállalata 1992-ben hozta létre az AVON Alapítványt, amely küldetésének tekinti az adományok gyűjtését a mellrák ellenes küzdelem támogatására.
Az önzetlen globális összefogás eredményeképpen az alapítvány az elmúlt 15 évben több mint 450 millió dollárt adományozott a mellrák elleni harcra világszerte.

Amennyiben több információra van szüksége az AVON Magyarország mellrák ellenes küzdelméről és a betegségről, keresse fel a www.avonanokert.hu website-ot!

 

 

 




Arctorna - Arcvonal - Buda arctornabuda.hu Bojtor Márta féle módszer, ránc, ránctalanítás,
ránckezelés, ráncsimítás, arctréning, arcgimnasztika, arcizomtorna,
arcfeszesítés, arclifting, arcbőrfeszesítés,
arcfiatalítás, ránctalanítás, arcépítés, arcszépítés, arcformázás, arcápolás, arcizom
...ezt akár mind jelentheti a rendszeres arctorna !
http://arc-torna.5mp.eu http://arctornabuda.hupont.hu  http://arctorna.sokoldal.hu/ http://arctorna.freewb.hu/   http://www.shewrites.com/profile/ArctornaBuda

 
  • 01_osz.jpg
  • 02_osz.jpg
  • 03_osz.jpg
  • 04_osz.jpg
  • 05_osz.jpg
  • 06_osz.jpg
  • 07_osz.jpg
  • 08_osz.jpg
  • 09_osz.jpg
  • 10_osz.jpg
  • 11_osz.jpg
  • 12_osz.jpg
  • 13_osz.jpg
  • 14_osz.jpg
  • 15_osz.jpg
  • 16_osz.jpg
  • 17_osz.jpg
  • 18_osz.jpg
  • 19_osz.jpg
  • 20_osz.jpg
2017. október 21. szombat
Orsolya, Orsika

Holnap
Előd, Korinna
napja lesz.

Kiemelt témák